ایتالیا و استقلال، دو دروغ ِ تاریخی

چهار سال ِ پیش در چنین روزهایی، من و دوست پسر، در ماه های اول ِ عشق و عاشقی بودیم و من تورم را پهن کرده بودم از هر سو. فلمثل، من نمیدونم به کدامین دلیل واهی، طرفدار ِ پرسپولیس بودم، ولیکن به آن پسر خوشتیپ ِ چشم روشن، بهر دلبری گفتم که استقلالی هستم که خیالش راحت باشد با دوست دخترش کل کل قرمز آبی ندارد و هماهنگیم. بعدها که در تور ِ من دست و پا میزد، خنده های شیطانی کردم و تحویلش دادم که ما خانوادگی پرسپولیسی هستیم و تو در دهن ِ کوسه شنا میکنی ! (برخلاف ِ رنگ و لعاب ِ این وبلاگ)

باری، در راستای همون تور و قلاب و تیک و تاک، و در بحبوحه جام جهانی ای که از قضا ایران هم درش حضور داشت، پسر ِ خوشتیپ دست نیافتنی ابراز عشق و ارادت به لاجوردی پوشان ایتالیا کرد و گفت تو طرفدار ِ چه تیمی هستی؟ و من به همان ترتیب، دروغگویی های پست و رزلم رو ادامه دادم و گفتم، سورپرایز سورپرایز، من هم عاشق ِ ایتالیام. این یکی رو بیراه نگفته بودم البته، منتها معیار چنین انتخابی صرفا زیبارویی و خوشتیپی بازیکنانش بود و فوتبال آخرین فاکتور ِ این انتخاب بود.

باری، امروز که تیم ِ محبوب دوست پسرم از جام حذف شد، و باید اضافه کنم که به طرز ِ مفتضحانه ای هم حذف شد، لب ورچیده بود و قهر بود… باید این فیلم بازی کردن ِ چندین و چند ساله را دیگه تمومش میکردم و گند ِ مفصلی به ایتالیا میزدم، اما این غم ِ سنگین  روی قلب ِ عشق ِ زندگیم، مانع شد و اینجا مثل ِ چاهی است که علی درش فریاد میزد و آمدم فریاد بزنم که حقش بود ایتالیا، فرانسه هم که نوش ِ جانش، اصلا حال میکنم انگلیس و آلمان هم یه کاری تو زمین بکنند که هر دوتاشون حذف بشند و فقط از بین تیم ها غنا و شیلی برن بالا، از اون بالا به همه ابر قدرت ها مفصل برینن.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

نوشته شده در Uncategorized
6 دیدگاه برای “ایتالیا و استقلال، دو دروغ ِ تاریخی
  1. هـ می‌گوید:

    :))))
    آخ که چه حالی میداد وقتی با دادشم پای کامپیوتر فیفا بازی میکردیم، اون یه تیم گردن کلفت مثه فرانسه برمی داشت و من یه تیمه زپرتی مثله جامائیکا و بعدش من قهرمان می شدم

  2. شهر خوبان می‌گوید:

    به به زدند بلاگفا را هم هیلتر کردند که من زیر بار خجاللتون نمونم
    حالا بماند که الان هر دو آزاد شدند
    شما دو تا پرنده ی عشق را خام خام

  3. ساجده می‌گوید:

    فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه …..
    100 حیف !

  4. - می‌گوید:

    من خودم عاشق نوشته‌هاتم، منتهای مراتب از ریدر دنبالت می‌کنم، این کارتم خیلی رذلانه بود

  5. عارف می‌گوید:

    آخ که بدم میاد ازز فرانسه !! آخ که بدم میاد از اون خروسای بی محل!!

    بیشتر دختر هایی که تو زندگیم بودن ، ایتالیا رو به همون علت دوست داشتن! ولی دروغ نمگفتن ، وقتی از یکیشون پرسیدم چرا ایتالیا گفت : آخه خیلی جیگرن !!!

پاسخی بگذارید

