ای خائن با مغز ِفراریت، تو برای شوهر دکتر شدی

آدرنالین ِ بالا توی جریان ِ خونم رو دوست ندارم، ولی چند تا نکته رو باید قرقره کنم:

یک. اگر مغز یا شکمتون رو برداشتید آمدید تو مملکت ِ خارجه، دکترا میخونید، کار میکنید، بچه پس میندازید، زن و دوست دختر و دوست پسرتون رو خفت کردید با خودتون آووردید، از این کشور به اون کشور ویلون و سیلونید، کو.ن ِ هر اداره ی مهاجرتی که ممکن بوده رو لیس زدید، اونوقت  خودتون رو سبک نکنید بیاید بگید این مغزهایی که فرار کردند دارن دستی دستی تو مملکت میرینن. اگر  صبح تا شب و از شب تا صبح، رو دیوار ِ فیسبوک و وبلاگتون بنویسید باید برگشت به مملکت، شما مفتخورهای مغز ِ فراری چرا نمیرید به مملکتتون خدمت نمیکنید، یا آدرنالین خون ِ امثال ِ من رو بالا بردید، یا یه عده صاف تو صورتتون بهتون میخندن، میگن عزیزم، خودت بفرما برو تو بغل ِ آقای انتری نژاد سعی کن با این قبیله ی مدیرانش یه کار ِ کوچولو انجام بدی تا درد رو تا استخون احساس کنی. بعله، اگه میخواید چرخ های اقتصاد و صنعت کشور رو با پیتزا فروشی بترکونید، شاید احساس نکنید که با یه نظام ِ فاشیستی سر و کار دارید، اما بفرمایید سعی کنید یه مدرسه ی مدرن تاسیس کنید، یه صنعت ِ کوچولو راه بندازید، بزرگ بشید، سعی کنید با مرام  و مسلک ِ خودتون زندگی کنید، سعی کنید شب ِ جمعه جمع شید خونه ی رفقاتون، یه عرقی بزنید و گپ کنید، اگه احساس نکردید بعد از مدتی اره تو باسنتون گیر کرده، این قوم ِ مغز فراری میان پشت ِ سرتون، با نظام ِ فاشیستی همکاری های لازم رو میکنند.امتحانش قدرِ یه بلیط ِ برگشت به تهرون هزینه داره. منتها قبل از امتحانش، نسخه برای ملت نپیچید.

دو. اگر زن نیستید، درباره ی احساسات ِ زنها در مورد ِ بچه دار شدن و تحصیل کردن نظر ندید. میشه آدم بیاد بگه من زنی رو میشناسم که دکتراش رو ریخت تو فاضلاب رفت نشست خونه، بچه آوورد و دیگه هم از توی کهنه شوری و شوهرداری بیرون نمیامد، نمیتونید ولی تعمیمش بدید و بگید زن جماعت دکترا هم که بگیره ته ِ دلش آرزو داره شوهر کنه و کون ِ بچه بشوره. غریزیه و ما میدونیم. شما f. u. c. k. i. n . g  زن نیستید که بدونید. تازه زن هم باشی، شما یک دونه زنی با یک تجربه ی محدود و احساسات ِ شخصی.

خلاصه، اگر خودتون آمدید مملکت ِ خارجه و احساس ِ بطالت میکنید و فکر میکنید فقط به مادیات توجه دارید و در خدمت به مملکتتون کوتاهی کردید، برید جلو آینه و به خودتون بگید چه پسر ِ بدی هستم من، نه اینکه بوق و کرنا بردارید و برینید به هر کی که ایران رو برای کشور ِ زندگی کردن انتخاب نکرده. مردم حق ِ انتخاب دارن، و هیچ کس در انتخاب ِ جا و نحوه ی زندگی نباید قضاوت بشه. نه من سرکوفت میزنم به کسی که با انتخاب ِ خودش تو ایرانه، نه تحمل میکنم، به گناه ِ نکرده، کسی انگ ِ خائن به من بزنه. در همین راستای نظرات ِ خصوصی، اگر هم نظر ِ شخصی تون اینه که زن جماعت دکترا رو برای تزئین و شیکی و شوهر یابی میگیره، و این نظر رو با ملاقات با دو بازنده ی بزرگ یاد گرفتید، تصور نکنید که بقیه ی دنیا هم دوست داره راه ِ بازنده ها رو ادامه بده.

خلاص کنم، احساسات ِ شخصی قابل احترامن، صرفا به بقیه وصلشون نکنید. آدرنالین برای قلب ضرر داره.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , , , ,
نوشته شده در Uncategorized
3 دیدگاه برای “ای خائن با مغز ِفراریت، تو برای شوهر دکتر شدی
  1. هـ می‌گوید:

    قضاوت نکردن هنریه که خیلی از ماها نداریم
    دیروز داشتم با خانم والده بحث میکردم، میگفت برای چی میخوای بری؟ پول میخوای؟ ماشین می خوای؟ من برات جور میکنم! بهش گفتم نه پول میخوام نه ماشین، این حکومتی که نسل شما درست کرده رو درستش کن، من می مونم…
    ولش کن، دلم پره اما «آدرنالین برای قلب ضرر داره»

  2. نسیم می‌گوید:

    فرهنگ ِ ما کمک ِ زیادی لازم دارد.

  3. shaghayegh می‌گوید:

    valla man delam mikhaad bargardam oonja, be kahtere in chizast ke hanooz raftani nashodam, na be khatere dictatora

پاسخی بگذارید

