ده سال پیش در چنین روزی

امروز میشه هیژده ِ تیر. در چنین روزی دانشجو را از بالای پنجره ی خوابگاه به بیرون پرتاب میکنند.

ده سال ِ پیش در چنین روزی، هیژده ِ تیر ِ هفتاد و نه، مادر ِ مادرم از دنیا رفت. امروز زنگ زدم به مادرم، این اخلاق ِ بدیه که سالگرد ِ ازدواج و تولدش رو یادم میره، اما یادمه برای غم و غصه زنگ بزنم. مادرم شاداب و سر ِ حال گوشی رو برداشت!! پرسیدم که چه طوری و گفت عالیه،علی الظاهر نوه اش بغلش بود و داشت با نوه ی شیش ماهه اش بازی میکرد، حال میکرد با نوه داری. سالگرد ِ فوت ِ مادرش یادم رفت، گوشی را گرفت بغل ِ گوش ِ بچه و قربون صدقه ی تصورم از بچه برادرم رفتم و پسرک برام طبل زد. در کمال ِ ناباوری یه چیزهایی در مایه های اد بدا، آئو هم گفت.

گوشی را که قطع کردم دیدم، مادربزرگم مرده، ولی زندگی ادامه داره. من هم یه روز میمیرم. زندگی ادامه داره.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , ,
نوشته شده در Uncategorized
3 دیدگاه برای “ده سال پیش در چنین روزی
  1. dancerwithmind می‌گوید:

    دوست دانشمند،سلام.من یه آدمی هستم تو مایه های خودت،یه کم بالا و پایین،یه کم جلو و عقب!منم یه سمپادی هستم که رفت در لباس سفید به مردم خدمت کنه،حالا که اومده اینور آب،میبینه که فعلا هیچی نیست!!تازه همیشه هم فکر میکردم که اگر معماری یا عکاسی یا زبانهای خارجه یا رقص خونده بودم ،روحم در آرامش بیشتری بود!!!اما خوب این یه چرخه هست که تکرار میشه! باپست سیب زمینیت خیلی حال کردم و ازت وام گرفتم!
    روده درازم،میدونم…خواستم بگم که تنها نیستی دانشمند دوست،در این دنیا،در این احساس غربت،کارت درسته،برو جلو….:)

    • دانشمند می‌گوید:

      این وبلاگ یه جایی بوده که من کلی آدم مثه خودم شناختم و حالی کیفور میشم پیداشون میکنم یا پیدام میکنند. قبول دارم که چرخه است و بالا پایین میشه. کارت درست شما

  2. شنبیلیله می‌گوید:

    اد بدا رو که گفته من نظر م اینه که منظورش دانشمند بوده

پاسخی بگذارید

