دو تا مامان برای یک بچه

یک دوستی دارم که خواهرش بعد از ده سالی که با هم خونه اش زندگی کردن و دو تا خونه خریدن، تصمیم گرفتن که بچه دار بشن. نکته ی قضیه اینه که همخونه ی این آبجی ِ دوستم با کمک بانک (لابد) حا.مله میشه و حالا زوج خانوم آبجی خانوم  و خانوم همخونه اش صاحب ِ یک نوزاد ِ کوچولو هستند که دو تا مامان داره. خانواده ی دوستم وانمود میکنند که این دو تا مادام فقط همخونه هستند و کلا خیال میکنند که نوه دار نشدند و دخترشون هم با یه مادمازل ِ دیگه نیست و به زودی مرد ِ رویاهاش رو پیدا میکنه و بچه هم وجود نداره. این خانواده مال ِ کورواسی هستند. حالا اگر این داستان برای من اتفاق افتاده بود، واکنش خانواده ام چی بود؟ برای تفریح و خنده و از شدت ِ عجیب بودن واکنشهای مردمان ایرانی به داستان ِ دوتا مامان، گاهی به این سناریو فکر میکنم و با خودم قاه قاه میخندم.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با:
نوشته شده در Uncategorized
8 دیدگاه برای “دو تا مامان برای یک بچه
  1. مرد ايرونى می‌گوید:

    بسيار هم خوب است. فقط كاش بچه رو از پرورشگاه مى آوردن. غصه ام مى گيره وقتى مى بينم اينقدر كودك بى سر پناه در دنيا هست

  2. هـ می‌گوید:

    حالا دوتا مامان که خوبه، به دوتا بابا فکر کن…! چه شود!! [در راستای همان عجیب بودن واکنشهای مردمان ایرانی به داستان]

  3. BehraD می‌گوید:

    داستان خیلی پیچیده بود … از درک من خارج بود … می گفتی فقط دانشمندا بیان، مزاحم نمی شدیم.

پاسخی بگذارید

