موهای خود را اهدا کنید*

رفتم موهایم را قد ِ جوجه تیغی زدم. گیس ِ موی افشونی را هم که آرایشگر برید، کش زدم و کیسه کردم و قراره بفرستم به انجمن حمایت از سرطانی ها. بلکه کلاه گیسی ساخته شود و روی سر ِ بچه ی مریضی بشیند، و به زندگی امیدوارش کند. به این نیت که میدانم قلب و ریه ام سالم است، کبد و کلیه ام را بهره کشی مضاعف نمیکنم و قند و اوره و کلسترول ندارم و اگر به هر مرضی بمیرم همانا سرطان است، پس دست پیش را میگیرم که پس نیوفتم و اگر روزی خدای نکرده موهایم را در شیمی درمانی از دست دادم، یه بنده خدایی برام مو بفرستد. باری، نتیجه همه ی این قضایا این شده که قیافه ام به شونزده سالگیم برگشته و دوست پسرم نگران است در خیابان کسی ما دو تا را ببیند فکر کند آقا بچه باز است !

* برای اهدای مو، گیستان باید حداقل هشت اینچ باشد، مو رنگ نشده باشد و کمتر از پنج درصدش سفید باشد.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با:
نوشته شده در Uncategorized
24 دیدگاه برای “موهای خود را اهدا کنید*
  1. نوید می‌گوید:

    بنده تار به تار سرطان گیسم پیشرفت می کند.باور بفرمایید به کمتر از هشت اینچم قانعم.دیروز که کله ام را ماشین می کردم به این فکر می کردم که اگر روزی تصمیم به کشاورزی گرفتم بر کله ام نشاء اش را از کدام مزرعه بردارم؟!
    لطفا» چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

  2. هـ می‌گوید:

    من 8 اینچ مو ندارم، اما 8 بار دعا می کنم همه سرطان ها درمان بشه، بخصوص بچه ها و از جمله این سرطانی که دچار این مملکت شده…

  3. عارف می‌گوید:

    8 اینچ رو صاف کردی یا فرفری فرستادی؟؟ 😉

    • دانشمند می‌گوید:

      من موهام صافه، ولی موی فر رو هم میشه اهدا کرد. باید سعی کنی صافش کنی قبل از کوتاه کردن

  4. شهرخوبان می‌گوید:

    تو از کجا به این نتیجه رسیدی که روزگاری زبانم لال سرطان می گیری؟
    می بینم که بلاگفا هم کامنت هاش رفت هوا

    • دانشمند می‌گوید:

      بالاخره باید به یه دلیلی بمیرم، بقیه اعضا و جوارحم سالمه، فقط میمونه سرطان
      آره بابا این بلاگفا… ده

  5. ساجده می‌گوید:

    این پست رو دیروز خوندم اما امروز پشت یه لوازم ارایش فروشی یه چیز دیدم یه جوریم شد، رو یه کاغذ نوشته بود موی طبیعی شما را خریداریم !!! یاد این پست افتاد…..

    بلاگفاتونم که کمپلت به رحمت خدا رفت ! تبریکات مارا بپزیرید D:

  6. دنیا می‌گوید:

    کاش آدرسش را هم ذکر می‌کردی. این پست تو گودر شر شده و آدرس پرسیدن

    • دانشمند می‌گوید:

      هر ایالتی برای خودش یه انجمن ِ سرطان داره، یه برنامه ی ملی هم هست (من دارم راجع به کانادا حرف میزنم) ایران و آمریکاش رو نمیدونم چی مدلیه. تو گوگل جستجو بفرمایید:
      donate your hair for cancer, Canada, Ontario

  7. م ی ل ا د می‌گوید:

    ببین چه مویی بلند کنم من
    رو موژه هامم حساب وا کنید

  8. lak می‌گوید:

    یاد اون قصه ی ا.هنری افتادم
    مممم آبشار طلایی موهای … چی بود اسمه خانومه؟همون که موهاشو فروخت واسه ساعت شوهرش زنجیر بخره بعد شوهره ساعتو فروخته بود واسه موهای خانوم شونه بخره..هوم؟

  9. ناشناس می‌گوید:

    من آدرس می خوام

  10. ---(---@ می‌گوید:

    سلام من موهام 55cm و خیلی وقته تصمیم گرفتم اهدا بکنم.اگر کسی میدونه تو ایران کجا باید برم لطفا کمکم بکنه.منون.

  11. simin می‌گوید:

    پس من نمی تونم مو اهدا کنم چون موهام خیلی سفید داره 😦 اما کارت اهدای عضو گرفتم

  12. ناشناس می‌گوید:

    من چند وقته موهام حسابی بلند شده و دنبال یه مرکز خیریه میگردم تو ایران
    کسی میتونه کمکم کنه ؟

  13. rasagh می‌گوید:

    من چند وقته میخوام موهامو کوتاه کنم و به خیریه اهدا کنم اما هنوز جایی رو پیدا نکردم
    کسی میتونه کمکم کنه ؟

  14. paeez می‌گوید:

    اسم یه خیریه رو بگید لطفا فقط میگید این کارو بکن
    کجا باید رفت برای این کار
    میشه جوابو به وبلاگم بفرستی؟

  15. taday می‌گوید:

    Adrese in makan kojast ta maham berim

  16. ناشناس می‌گوید:

    سلام؛ اگه دقت کرده باشی تعداد کسانی که می خوان مو اهدا کنن زیاده، یکش هم خود من ، من 35 سالمه و موهام 50 سانت هست. و در ایران زندگی می کنم . پس اگه براتون زخمتی نیست شما یشین مایه خیر. لطفا مراحل انجام اینکار رو به ریز برای کسای که میخوان شرح بدین و قضیه رو روشن کنین.راستی من یکی فقط فارسی بلدم ممنونم از لطفتون – محسن از ایران

  17. مریم می‌گوید:

    سلام ممنون میشم شرایط اهدا مو رو به من هم بگید
    خیلی سرچ کردم اما نمیدونم چطور میشه اهدا کرد

  18. فرید می‌گوید:

    man 8inch moo daram va mikham ehda konam
    yeki rahnamEm kone koja bayad inkaro bokonam??
    in ID Telegramame mamnoon misham javabamo bedid
    @FrdFrznpr

پاسخی بگذارید

