خصلتهای کودکی

یک خصلتی در خودم کشف کردم. وقتی یه آشنای قدیمی میبینم که سلام ملیکمان سنگین شده و محل ِ هم نمیدیم، همچنان میخوام بهش پزی داده باشم و بگویم که زندگی خیلی خوب و رو به راهه، ( چشت هم کور). برای همین امروز بود که تو آسانسور با یک دوست ِ دیگه بلند بلند میگفتم: یه کار پیدا کردم. هوراااا. طرف سرسنگین هم لابد به فلانش بود، شاید هم نبود، شاید هم برام خوشحال شد، شاید هم فهمید که من بچه ی کوچکی هستم در قالب ِ این دختر ِ دیلاق ِ عینکی.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با:
نوشته شده در Uncategorized
2 دیدگاه برای “خصلتهای کودکی
  1. kakaparsa می‌گوید:

    سلام دانشمند چه خبرا ؟؟
    راستی چرا فیلتر شدی ؟؟
    این کاری که پیدا کردی چطور کاری هست ؟ به علوم کامیپوتر ربط داره
    اصلا وضعیت کار و اشتغال اونجا چطور هست؟

    • دانشمند می‌گوید:

      دیگه فیلتر شدیم دیگه.
      کار نیست خیلی. من هم کار در واقع پیدا نکردم، یه کار ِ دو ماهه است. تموم میشه.

پاسخی بگذارید

