اسباب کشی مفتضحانه

بنابر ماموریت سری ِ من در سازمان سیا و همکاری با مو.ساد و انتقادات بی شرمانه از دستورات ِ نورانی دین شریف اسلام، این وبلاگ به ف.یل.تر پیوست. تقصیر خودمه و جورش رو میکشم و هیچ ملامتی در کار نیست. نقل مکان میکنم به دانشمند شماره یک، با احتیاط بیشتر و نگهداری زبان که اسرار سازمان عظمای سیا را کمتر بیرون بریزم. من اصلا قرار نبود رو بشه که تو سی-آی-ای کار میکنم و حالا که رو شده، باید زبونم رو بچینم که اینگونه قربانی سا.نسور نشوم. از معادل زشت برای مدفوع انسان و حیوان استفاده نخواهم کرد و رابطه نورانی هم آغوشی را با کلمه سین دار یاد نخواهم کرد. به ممه و باسن و آب ریختن کاری نخواهم داشت و برایتان فقط از زندگی ِ محدود ِ بی مزه ی بی سر و تهم تعریف خواهم کرد. به دانشمند شماره ی یک خوش آمدید.

http://daaneshmand1.wordpress.com/

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: ,
نوشته شده در Uncategorized

بیان دیدگاه