عق های خانوم هویشام

در همین راستای مینیمال نویسی که امروز به جونم افتاده، فکر کردم که آن زمانی که بچه سال تر بودم و آنقدر مست میکردم که از دماغم هم استفراغ می آمد و کف پیاده رو ولو میشدم و آن زمان که میشد تو تهوع ِ خودم هم بخوابم، و اینقدر فلسفی و آینده نگر نشده بودم، هم انسان بهتری بودم هم دختر خوشحالتری بودم. الان، خانوم هویشامی هستم که دائما نگران آینده است: پیدا کردن کار، تموم کردن دکترا، مقاله های رد شده، قبض های کلفت، پولهای باریک، دوست پسر از راه دور، استاد از راه دور، دوست پسر در رویا، جنگ اعصاب با استاد، کار، مقاله، دکترا، پول عق عق عق …

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , , , , , ,
نوشته شده در Uncategorized
1 دیدگاه برای “عق های خانوم هویشام
  1. ناشناس می‌گوید:

    salam, kheili sharmande ke mozahemet misham, man mitunam ye chanta soal computeri beporsam?

پاسخی بگذارید

