تربی در میان بزها

یک دفعه ای من خودم رو عن کردم، گفتم که توی آزمایشگاه غذا نخورید، بوی اون نکبتی که کوف میکنید میپیچه تو آزمایشگاه، زمستون ها هم که در و پنجره بسته است، خفه میشیم به مولا. اون مادمازل پیردختری که عنر عنر غذایش را در آزمایشگاه میخورد، به نمیدانم کجای غبایش برخورد و در یک اقدام دشمن جویانه، غذا خوردن در آزمایشگاه را با سری فرازمند، ادامه داد. من هم که اصولا در زندگی تربم. احدی، تره برای من خورد نمیکند. در نتیجه قضیه را به باسنم حواله دادم و بیخیال شدم. باری، مدیر آزمایشگاه که یک کانادایی سگ مصب است، تیر کرده بود که چه وضعشه این غذاهای بویناکشون رو میان تو آزمایشگاه میخورند، و خودش در یک اقدام خودسرانه، یه نامه ی الکترونیکی به همگان زد که این آزمایشگاه یک آشپزخانه ی شیک ِ مامانی دارد با اتاق غذاخوری، نیارید اون کوفتتان رو بین پارتیشن ها. والسلام. کسی هم جوابی نداد که نه و نمیشه و باسن درد میشیم ده متر تا آشپزخانه پیاده بریم، غذا بخوریم. همه از آن سگ مصب میترسند. منتها دیوار من کوتاهه، عرض میکنم:

این دیلاق ِ کانادایی، همکار بچه پر رو، آمده دیروز تو اتاق غذاخوری و استراحت، حواسم رو از روی عملیات خطیر ورقه صحیح کردن پرت کرده، میگه، شنیدم یکی گفته نباید تو آزمایشگاه غذا بخوریم؟ حالا اجازه هست من اینجا تو غذاخوری ناهار بخورم؟ عن میکنند خودشان را، روی سر من اصلا غذا بخور… کله ام را کردم تو ورقه ها و گفتم، خودت فکر کن، غذا را تو غذاخوری میخورند یا تو محل کار؟ … بزمچه، زورش به مدیر نمیرسد، تیکه اش را به من می اندازد.

 

خیلی خاله زنکم نه؟

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: ,
نوشته شده در Uncategorized
5 دیدگاه برای “تربی در میان بزها
  1. جلیل می‌گوید:

    خوب بوی بعضی غذا ها رو نمیشه تحمل کرد، مخصوصا غذاهای چینی ها رو، خوب البته ممکنه اونا هم از بوی غذای ما خوششون نیاد، ولی همون بهتره که بیرون غذا خورد

  2. saba می‌گوید:

    نه خاله زنک نیستی اصلا ! من اگه جای تو بودم با مشت می کوبیدم تو چشمش!

  3. maryam می‌گوید:

    daaneshmand jan ta behet nagim benevisi engari khiodet neminevisia.

    rasty mage gharar naboood beri ottawa sare kar, pas chera miri job interview hanooz?

پاسخی بگذارید

