من تیک ندارم، قضیه داره

دو تا کیسه خرید مواد غذایی رو به زور و هن و هون دارم میکشم، تند تند راه میرم که زودتر این فشار عظمای بارکشی برای شکم تموم بشه، لذا از نفر جلویی تو پیاده رو سبقت میگیرم. طرف پای تلفن بود، داشت فارسی حرف میزد، داشت  با طرف پای تلفن بحث روابط فلانی و بهمانی و عشق و تنهایی رو میکرد. من میخوام گوشهام رو بگیرم، فلانی رو میشناسم، بهمانی رو هم دورادور، چند تا فلانی و بهمانی دقیقا با این اسمهای عجیب، با هم زندگی میکنند یا ظاهرا میکردند؟ اما از مسائل رختخواب و رمانسشون خبر ندارم، و نمیخوامم خبر داشته باشم، میخوام فرار کنم یا برگردم به خانوم پای تلفن بگم، آرومتر حرف بزن، من نمیخوام بشنوم، روابط مردم رو پای تلفن هوار نزن، کیسه هایم رو میچسبم شروع میکنم به دویدن، به سمت در آپارتمانم، طرف هم لابد فکر کرد من تیک دارم.

تمام دو ساعت بعد غذا میپختم و به فلانی و بهمانی فکر میکردم که ظاهرا به هم زدن، و گه-مالی هایی پیش آمده، که به من ربطی نداره. من اصلا در این بیزینس به هم زدن و تو هم زدن نیستم. سالهاست که نبودم. ولی این جریانات همیشه دردناکه و همیشه به گه کشیده میشه. اصلا انگار به هم زدن تمیز و آروم وجود نداره: بوس خدافظ، موفق باشی. تو هم بوس، خدافظ، موفق باشی. خودت هم ظاهرا بی سر و صدا روابطت رو تموم کنی، مردم به هر حال لاینقطع در موردش حرف میزنند که گند قضیه را در بیاورند.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: ,
نوشته شده در Uncategorized
3 دیدگاه برای “من تیک ندارم، قضیه داره
  1. سیبیل بلا می‌گوید:

    آهان این هم قضیه داره . مثلا وقتی رژیم داشته باشی و نصف پیتزا رو بذاری تو یخچال واسه فردا ، احتمالن نصف شب پا میشی میری سروقتش . اما اگه پیتزا هه رو گه مالی کنی با خیال راحت میگیری می خوابی. اراده جانم . اراده یک بوس کوچولو و خداحافظ نیست . باید گه زد تا بشه دل کند .

  2. a.k می‌گوید:

    قربون دهنت سيبيل بلا جون

پاسخی بگذارید

