قشنگم، عزیزم، دلبرم، نیگه دار

من آدمی هستم که چیزهای برخورنده میگم؟ اگه بگم طرف خیلی آدم عنیه، چون وقتی بهترین دوستش و نامزد ِ دوستش به جایی نرسیدن، رفت سراغ نامزد ِ سابق ِ بهترین دوستش، طرف باید بهش بربخوره، یا فکر کنه که شایدم آدم ِ عنیه واقعا؟ حتی اگه عاشق ِ اون پسره ی نامزد ِ ناکام هم باشه، بابا، بهترین دوستت با این طرف نامزد بود، نیگه دار اون خیکت رو.

آدم میتونه در مقاطعی عن باشه، اما درست بشه و مهم اینه که لاینقطع عن نمونه. آدمیزاد خر به دنیا میاد ولی نباید خر از دنیا بره.  من ادعا نمیکنم خودم  رو دیگه تو هیچ جنبه ای عن نمیکنم، هنوز هم کثافت کاری پیش میاد، ولی در گذشته شدید تر بود، حجمش بالا بود، دارم درست میشم، درسم رو یاد میگیرم. من دقیقا هفت سال پیش، خر کامل بودم. نوزده سالم بود، با یه دوس پسر به هم میزدم، میرفتم با دوستش دوست میشدم، یکی با یکی به هم میزد، من هم با یکی از طرفین دعوا به هم میزدم و قطع رابطه میکردم، تمام ِ عناصر کثافت کاری رو رعایت میکردم در بیست سالگی. ولی آقا جان، المان ِ اصلی ِ اینکه به اواخر دهه ی سوم رسیدی اینه که دیگه حداقل از این گندها بالا نیاری، دیگه نری با طرفی که دقیقا دو سال پیش با بهترین دوستت داشتن فکر عروسی میکردن عاشق بازی در بیاری، عکس پست کنی رو فیسبوک، بهترین دوستت رو بچزونی، قشنگم، عزیزم، دلبرم، سن ِ این کارا گذشته.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , , ,
نوشته شده در Uncategorized
11 دیدگاه برای “قشنگم، عزیزم، دلبرم، نیگه دار
  1. مستی می‌گوید:

    دانششششششششششششششششمند!! خیلی باحالی!

  2. لاله می‌گوید:

    عزيزم يه چيزايي هست كه به درون آدم ها برمي‌گرده. به سن و سال ربط نداره.

  3. نونو می‌گوید:

    یکی از دوستای من همچین چیزی سرش اومد، دوس دخترش دو روز بعد به هم زدن باهاش، رفت با دوست صمیمی دوست من، دوست شد. شاهد بودم که دوستم چه روزای سختی داشت.

  4. صبا می‌گوید:

    hala shayad vaghean az ham khosheshun biad nemishe be in rahati ha goft akhe! nemidoonam valla!!!

  5. سارا -م می‌گوید:

    این بیشتر یک مسئله شخصیتی است که در آدم های نسل تو بسیار رواج دارد. فراموش نکن که ما داریم در عصر بحران اخلاق یا بی اخلاقی زندگی می کنیم. وقتی به آدم های دور و بر خودم نگاه می کنم می بینم من تنها آدمی هستم که طبق گفته تو عمل می کنم . اما همیشه استثنا همه وجود داره. مثلا من فکر نمی کنم اگر کسی در رابطه محکم یا زناشویی بود نباید عاشق بشود. منظورم عشق واقعی است نه هوسرانی.

    • دانشمند می‌گوید:

      من حرفم نیست که اگه کسی رفت ازدواج کرد، دیگه مرده، حق نداره به هم بزنه، عاشق ِ کس ِ دیگه بشه. ولی همیشه احساسات دیگران رو هم باید در نظر گرفت. من برم لاس بزنم با نامزد ِ بهترین دوستم؟ حتی چون عاشقشم؟ بهترین دوستم بود طرف !! عشق چه قدر کور میتونه باشه؟

  6. سمیه می‌گوید:

    اونوقت چرا فک میکنی معیارای تو درسته و بقیه اشتباه میکنن؟ فرمولت فقط به درد خودت میخوره که آدم تا 20 سالگی عن باشه ولی سعی کنه تا آخر دهه ی سوم آدم شه! کی گفته؟
    اصلا از همون اول همه باید آدم باشن! یا واسه همیشه عن بمونن! کی به کیه؟ از کجا معلوم کی درست میگه؟

    • دانشمند می‌گوید:

      شما سعی کن از طفولیت خیلی عاقل و بالغ عمل کنی. تجربه نشون داده که همه ی ما اول که وارد ِ اجتماع میشیم گند زیاد میزنیم، و اگر رو راه درست باشیم، یاد میگیریم. شما لابد از طایفه ی جدا بافته ای هستی که از اول معصوم و بالغ به دنیا میان

  7. Resultado Loteria می‌گوید:

    Won the day, was looking on this issue already a few hours ago

  8. freeda می‌گوید:

    میگم من نوزده بیست سالگی همین کثافتکاری ها رو داشتم … شاید تا بیست و سه چهارسالگی هم گریزی می زدم … اما حالا که خیلی سال گدشته هنوز خودم رو واسه اون کارا هر روز دار می زنم … یعنی تنها نبودم ؟ یعنی بگذرم از سر تقصیرات خودم ؟

    هاها … خوشم میاد ازت دختر … شبیه منی چقدر …

  9. زهرا می‌گوید:

    آخ گفتی دانشمند …. دل ما رو که خون کرد رفت!
    دارم وبلاگتو از اول میخونم :دی آخه کار این دکتری سخت و جدی شده دوز اینترنت گردی هم میدونی که به همون نسبت بالا میره

پاسخی بگذارید

