کمبود مرافعه

فرقش میدونید چیه؟ فرقش اینه که اون سالهای جوونی و خامی، با آن دوست پسرهایی که الان اسمشان را صدا نمیکنم و اِکس هستند به اصطلاح، و آن تعداد دوست پسرانی که اسمشان را درست یادم نیس، وقتی دعوا و جر و بحث میشد، میدونستم که دیر یا زود یکی از این جر و بحث ها را باید بهونه کنم و تمامش کنم. الان پنج ساله که وقتی خون به پا میکنم با الف، میدونم که این یه بازیه که من قهر کنم، یا بی انصافی کنم و گوشی رو قطع کنم و اون بیاد ناز بکشه بیچاره و من ناز کنم، یا سریع به غلط کردن بیوفتم خودم زنگ بزنم اشک بریزم، بگم گه خوردم. گاهی اینها جر و بحث های دو تا آدمه که پونصد کیلومتر فاصله دارند، و شاید فاصله شان بشود کل ِ عرض ِ قاره ی آمریکا، ولی از این جهت دوری، به گه خوری نمی افتند. پس حق دارند بعضی موقع ها مرافعه کنند. اصولا آرامش برگشتن به صلح پس از مرافعه را دوست دارم. این خصلت زنهاست. منتها الان خیلی وقته که مرافعه نداشتیم. در حالی که خیلی وقت هم هست ندیدمش. اصولا ما ولوم ِ مکالمه مان وقتی فاصله زیاد میشه، بالا میره. عجیبه که این هفته های اخیر (بزنم به تخته) به هم نپریدیم.

من که با شما شیله پیله ندارم، باید خجالت بکشم که اینقدر از داشتن الف راضی ام؟ باید افه بیام و بگم که نه، من بی نیاز از دوس پسرم؟ والله از این آدم ِ خاص بی نیاز نیستم، بدون ِ این آدم نمیشود، بدون قبلی ها میشد، قبل از آشنایی با ایشان بی نیاز بودم. فرقش را میفهمید دیگه…

پانوشت: این املای مرافعه درسته دیگه؟

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , , , ,
نوشته شده در Uncategorized
18 دیدگاه برای “کمبود مرافعه
  1. ناشناس می‌گوید:

    دختر خوب من جای تو بودم کم کم یه این فکر می افتادم که این عرض امریکا رو کم کنم…دوری آدمو بی غیرت و دیوث میکنه…البته این احساس منه ها….واسه همین وقتی الف واست مهمه باید کم کم این عرض رو تمومش کنی…این دکترا کوفتی تموم نشد؟!

  2. خانوم زیگزاگ می‌گوید:

    فرقش رو می‌فهمم. خیلی خوب می‌فهمم…

  3. freeda می‌گوید:

    manam mifamam … man alan 3 rooze az morafee faregh shodam … are … harvaght mire jonoob sedaye manam hey mire bala … bad inke bad az dava chenan arameshi migirap engar 10 ta diazpame 10 raftam bala
    hahaha
    motennafferam az finglish commentidan
    vali in nemidoonam che margeshe .. manam hamin alan bayad micommentidam

    • دانشمند می‌گوید:

      هاها، قربون شما با این باید می کامنتیدید. ببخشید که دیر جواب دارم میدم. آره، دوری کار عبثیه، ولیکن ما آلوده اش شدیم.

  4. صبا می‌گوید:

    آره ، همینه که نوشتی. مرافعه، محاجه و مشاجره همه از سر بیکاری و بی دردیه!!! برو سرتو گرم کن که شر به پا نکنی!!!

  5. لیدا می‌گوید:

    ای جانم…

  6. راد می‌گوید:

    دانشمند، می شه بگی به کدوم حرف از کلمه مرافعه شک داری؟! از هر کدوم از حرفای مرافعه که فقط یکی توی فارسی داریم که؟!

  7. محسن می‌گوید:

    سلام,چند وقت بود که نیومده بودم اینجا.(همون موقع که هنوز فیلتر نبودی)
    چند ماهه پیش که اومدم, همهء پستاتو یه جا خوندم.الانشم همین کارو کردم.با تعریف یه خاطره همه چیرو به هم ربط میدی.باحاله!!
    تا چند ساعت دیگه هم اینجا میخواد مراسم 4شنبه سوری شروع شه.جاتون خالی.
    .
    برمیگردم.

  8. moradbeig می‌گوید:

    خیییییییییییییییییللللللللییییییییییییی باهات حال می کنم!

  9. پانته‌آ می‌گوید:

    دلم ميخواست برای شما ايميل بفرستم. کاش آدرستون رو جايی درج کرده بوديد.

  10. saha می‌گوید:

    گاهی فکر می‌کنم تو خود خود منی‌…. تفاوتش اینجا برای‌ من اینه که تو یکی از این مرافعه‌ها که همین چند روز پیش بود آقای آلف من، بهم گفت که دیگه تموم شد…. 😦 حالا چه کنم؟

پاسخی بگذارید

