بچه ها

من وقتی که برای اولین بار با ارتفاع پوشک ها از کف تا سقف سوپر مواجه شدم، یکبار دیگه در مقابل اقتصاد ِ امپریالیستی زانو زدم. چند دقیقه به ارتفاع سه متری قفسه های مملو از پوشک ذل زدم تا یادم اومد که لیست خرید با دستورالعمل بسیار دقیقی دارم که چیو باید بردارم. با پیروزی و خرسندی از عملکرد قسمت عمه بودن مغزم، پوشک مورد نظر رو پیدا کردم و یک بسته ی پنجاه و دو تایی برداشتم. برای بچه بزرگه نمیتونستم تصمیم بگیرم چه سایزی مناسبه و فلذا با مادرشون تماس حاصل کردم، و با افتخار راپورت دادم  که یه بسته پنجاه تایی پوشک واسه کوچیکه برداشتم که دیگه کفاف سه هفته تون اینجا رو میده. احساس میکردم لبخند عاقل اندر سفیه مادرشون گوشی رو گرم کرد و گفت عزیزم پنجاه تا واسه پنج شیش روزه. در ادامه یک بسته فورمولای مایع گرفتم که عبارت بود از یک بطری شیر خشک آماده ی میل کردن. طی یک تماس تلفنی دیگه، مادرشون گفت عمه جون اون بطری واسه یه صبح تا ظهر کفاف میده، لطفا پودر تهیه فرمایید. بچه ها اشتها دارن.

صندلی ماشین از اون مسائل فوق العاده غامض بود. در حالی که سعی داشتم در دام امپریالیسم نیوفتم، متوجه شدم بچه ها رو از فرودگاه نمیشه تکون داد اگه دو تا صندلی پشت ماشین نصب نباشه. صندلی اول رو یکی از همکارهام بهم داد. همچین جفت پا هم رفت روش و پشت ماشین فیکسش کرد. صندلی دوم رو  از اقتصاد امپریالیست، والمارت تهیه کردیم. صندلی رو آووردیم خونه و مثل دو تا اسکل کامل با الف به صندلی ذل زدیم. دفترچه اش رو زیر و رو کردیم و من با توجه به حرکاتی که همکارم تو پارکینگ شرکت کرده بود با حرارت مشغول نصب صندلی و ایراد سخنرانی برای الف شدم. یک مدتی طول کشید که فهمیدم دارم طناب اشتباه رو میکشم، بالاخره بیخیال شدیم و نشستیم سیر تا پیاز دفترچه رو مطالعه کردیم و قدم به قدم جلو رفتیم. نهایتا فردا صبحش یکی از همکارهای بچه دار رو صدا زدم گفتم قربان تصدقتون، لطفا بیاید تو پارکینگ جفت پا جلوس کنید رو صندلی بچه، سفتش کنید لق نزنه.

خلاصه چهار ساعت دیگه پروازشون میشینه، دو تا بچه رو قنداقی سن رو از اون ور اقیانوس ها دارن میارن، که من عمه بازی ای کرده باشم. بسیار خرسندم و یک مدتی قراره غیب بشم. عزت همگی زیاد در این مدت !

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , , ,
نوشته شده در Uncategorized
12 دیدگاه برای “بچه ها
  1. HEBROWN می‌گوید:

    به نظر میرسه که خیلی ذوق کردین برا دیدن برادرزاده‌ها
    امیدوارم خوش بگذره

    • دانشمند می‌گوید:

      وای آره. یکی شون رو تا حالا ندیدم. جمعیت زیاده !

      • HEBROWN می‌گوید:

        احتمالا عمه جان در اولین برخورد با چنگ و دندان و لب و لوچه با اصوات مخوفی مثل «جیگیلی ویگیلی» و «قوقولی مقولی» به جان هر دو برادرزاده‌ خواهد افتاد و دمار از روزگار فاصله ها در خواهد اورد. :ی
        ولی خداییش زندگی مدرن خیلی چیزاش دردآوره، همین فاصله‎ها و دوری‌هایی که در عین انتخاب خودمون با جبر بهمون تحمیل شده خیلی از جاهای آدم رو درد میارن .

  2. جوجو می‌گوید:

    ئه! پس توام عمه هستی! حواسمون باشه! :دی

  3. خانومه می‌گوید:

    خوش بگدره….زیاد

  4. alefjan می‌گوید:

    سلام
    دوست عزيز
    مدتهاست كه دارم وبلاگت رو ميخونم
    از نوشته هات لذت ميبرم واقعا
    وبلاگي كه در زير برات ميذارم رو ببين
    من چند تا وبلاگ دارم ولي تو اين وبلاگ با اسم مستعار مينويسم همين چند ساعت پيش اولين پست رو گذاشتم
    يه لطفي بكن يه مدت بذار تو ليست وبلاگ هاي پيجت
    به عنوان يك طرفدار قديمي وبلاگت فكر كنم لايق اين باشه كه چند هفته تو صفحه لينك وبلاگ منو بذاري خيلي از لطفت ممنون
    ميخوام سريع يه چند تايي مخاطب داشته باشم
    http://alefjan.wordpress.com/

    ممنون از لطفت

  5. goldeneverstand می‌گوید:

    داننشمد عزیز. لینکت کردم. اگر تو هم دلت خواست من را لینک کن. ممون.

  6. ahkeintor می‌گوید:

    اون اقتصاد امپریالیست تو حلق کسی که صندلی ها رو واست نصب کرد ! 😀
    من لینکتون کردم ! شما هم اگه خواستید و لطف کنید همین عمل متقابل رو در حق من انجام بدید ! ممنون ! 🙂

  7. اویــــــسنا می‌گوید:

    مشکل امپریالیست نیست، مشکل همون طنابیه که اشتباه می‌کشیم خیلی وقتا

  8. harmony می‌گوید:

    نظرتو در این نگفتی ها ها

  9. ناشناس می‌گوید:

    ای بابا بسه دیگه برگرد دانشمند جان ، چه وضعشه آخه !!!

پاسخی بگذارید

