هک کن به نام پروردگارت

رئیس گفت هک کن firewall  رو خب. گفتم بله؟ گفت هک کن میگم. گفتم هک کردن ندانم. رئیس گفت ده یالله، هک کن این مشتری منتظره. خواستم بگم عزیزم مگر من پیامبر اسلامم که گفتن، بوخون، بوخون، طرف هم خوند. من بلد نیستم. نمیتونم، ولم کن. ما رو گرفتی؟

نگفتم اینها رو. صرفا با برهان عقل به وی گفتم firewall ِ مشتری ما رو بلاک میکنه رئیس عزیزم. من هم جادو جمبل بلد نیستم ازش رد بشم. رئیس عصبانی آمد نشست پای میزم و گفت تایپ کن (همیشه یک کاری از ما پیامبرنماها میخوان) یک روضه نامه تقریر نمود و ما تایپ کردیم به مشتری که مضمونش این بود: ریدید با این firewall تون. باز بذارید لطفا این خانوم بیان داخل شبکه تون. رونوشت کارمند بدبخت.

رنده میکنند ما رو، ای-میل هاشون رو دیکته میگند در حضور جمع و ما تایپ میکنیم با غلط های املایی در زبان نامادری انگلیسی تا بیشتر خجالت زده بشویم و بیشتر ثابت کنند روحمون رو خریده اند.

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: ,
نوشته شده در Uncategorized
6 دیدگاه برای “هک کن به نام پروردگارت
  1. pdelfan می‌گوید:

    پدر سوخته ها خودشون املاشون ضعیف تر از تازه رسیده هاست. :دی

  2. ناشناس می‌گوید:

    خریدار همیشه زیاده توی دیار غربت…فروشنده باید عاقل باشه.

  3. کلاغ می‌گوید:

    تا بیشتر ثابت کنن روحمون رو خریده اند…

  4. هک کن به نام پروردگارت :)))

پاسخی بگذارید

