زیر ذره بین های نامرئی

من به طرز ابلهانه ای باور دارم که وقتی دارم تو خلوت ترین خیابونهای عالم هم راه میرم، اشتباهاتم زیر ِ نظر بقیه مردمانه. اگر دارم از بین پارکینگ های سرباز مسیر میانبر رو پیدا میکنم و اشتباهی سر از جای اشتباه دربیارم، اصن انگار تمام ِ دوربین های مخفی دنیا دارن این اضمحلال من رو فیلم میگیرن و همه دارن از خودشون میپرسن این بابا کیه، اینجا چی کار میکنی، یارو عوضی آمده.. در نتیجه حتی وقتی که میفهمم اشتباهی آمدم و اینجا بن بسته یا دارم کم کم میرم تو انباری این شرکت، خودم رو از تک و تا نمیندازم. با همون سرعت قبلی ادامه میدم. حواسم هست برای بیننده های خیالی حفظ ظاهر کنم. سخت است جای من زندگی کردن.

 

روزانه های چند سال پیش در اون حومه ی دور افتاده ی اوتاوا

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: ,
نوشته شده در Uncategorized
13 دیدگاه برای “زیر ذره بین های نامرئی
  1. ساناز می‌گوید:

    شب ها قرصاتو حتماً حتماً بخور

  2. "هـ" دوچشم می‌گوید:

    فکر کنم از انگشت وسطت کم استفاده میکنی در زندگی دانشمند جان 😉

  3. صاب مرده می‌گوید:

    سخت می گیری عزیز، سخت می گیری.

  4. pdelfan می‌گوید:

    من موقعی که راه می رم این طوری می شم بعضی اوقات. بعد اینه که کلاّ راه رفتن یادم می ره. :))

  5. شادی می‌گوید:

    ببین منم دقیقا همینم. خیلی سخته

  6. احسان می‌گوید:

    شُل کن یه کم!=))

  7. تناقض می‌گوید:

    يك راه حل اينه كه موبايلت رو كنار گوش بگيرى و در حالى كه نشون بدى منتظر يك مكالمه جدى هستى سريع تغيير مسير بدى. جواب داده ! باور كن

  8. Mahgol می‌گوید:

    اگه دوست دارید شرکت کنید.
    https://www.facebook.com/eydebedunedardesar

  9. ته چین می‌گوید:

    از یه نظر همه خیلی خوبه.
    اونهایی که فکر میکنند هیچکی و هیچجا نگاهشون نمکنه خیلی بده.

    اینجوری که ادم خودش رو همیشه تحت نظارت ببینه رفتارش رو همیشه مقبول میکنه.

پاسخی بگذارید

