کفش های قرمز هفت سال پیش

هفت سال پیش در چنین ایامی بود که به مناسبت تعطیلات رحلت و شمال های تاریخی اش، برای اولین بار امیر و من به هم ابراز علاقه دوسویه داشتیم. تاکید میکنم دوسویه، زیرا پیش از آن من برای ماه های متمادی چشمهایم روی او کلید بود و او مرا نمیدید. برای امیر سالگرد عشق ما رحلت امام بوده  و برای من ماه مهر سال قبلش سر صف ثبت نام داستان شروع شده بود… تا امروز، در حالی که داشتم یک لنگ مرغ را در قابلمه ی غذای ناهارم جا میدادم و لایه لواش کره میمالیدم، پرسید شد هشت سال؟ گفتم نه، هفت. برای تو هفت، برای من نزدیک هشت. گفت چطور؟ گفتم هیچی، تو که منو ندیدی سر صف ثبت نام. من میخ  تو بودم. گفت کی گفته؟ دیدمت! یادمه تورو اون روز. آل استار قرمز هم پات بود با مریم هم ور میزدی! این هم نشونه !

جالبه، آل استار قرمزه پاره و پوره شده بود و جمعش کرده بودم گذاشته بودم گوشه ی یک چمدونی تو انباری، ولی دلم نمیامد بندازمشون دور. نماینده ی یک دوره ای از زندگی ام بودند که امروز بر من مشخص شد دوران جوانی و عاشقی بوده است !

درباره

من کارمند روزم. دلداری ام اینه که شبها نویسنده ام

برچسب‌خورده با: , , ,
نوشته شده در Uncategorized
5 دیدگاه برای “کفش های قرمز هفت سال پیش
  1. hamid می‌گوید:

    تولد عشقتون مبارک
    میشه یک روزی بیای و بنویسی تولد مثلا هفتاد سالگی عشقمون هست ؟؟؟

  2. kalleh ghand می‌گوید:

    خودتون و عشقتون مستدام باشين

  3. ناشناس می‌گوید:

    ثبت نام چی ؟ یجور بنویس ما هم بفهمیم.

  4. افرا می‌گوید:

    چه جالب….جرقه دوستی و عشق من و همراه هم دقیقا هفت سال قبل در روز رحلت زده شده…. اگه این روز نبود ما هم درکنار هم نبودیم :))) همیشه عاشق باشید.

پاسخی بگذارید

